• Galeria
    • Katalogi
    • Video
    • Download
    • Użytkownicy
    • Klubowicze
    • Top 8
    • Konto klubowe
    • Regulamin
    • Poradnik
    • Pielegnacja 205
    • Opis modeli
    • Kody lakieru
    • GTI
    • Linki
    • Historia
    • Kluby
    • Reklama

Dzisiaj jest Piątek, 07 Listopada 2025, 8:49:18

Imieniny: Antoniego, Kaliny, Przemiły

Kącik pielęgnacji 205

Z myślą o wszystkich użytkownikach naszego fanklubu wraz z Parą stworzyliśmy kącik „Jak dbać o moją 205”.
W pierwszym odcinku przedstawię wam jak myć samochód żeby nie porysować lakieru. Jest to tzw. metoda „mycia na dwa wiadra” z wykorzystaniem, jak sama nazwa wskazuje, dwóch wiader, rękawicy z mikrofibry oraz szamponu delikatnego dla wosku. Szampon oraz rękawica z mikrofibry to produkty firmy „Smartwax” które można wygrać w Wielkanocnym konkursie lub zamówić ze strony producenta www.smartwax.pl

Oto nasz dzisiejszy pacjent:



  1. Przygotuj dwa wiadra, rękawicę z mikrofibry oraz szampon o naturalnym pH który nie usuwa, nałożonego na lakier, wosku.





  2. Oba napełnij wodą, a do jednego z nich dolej niedużą ilość szamponu.





  1. Zamocz czystą mikrofibrę w wiadrze zawierającym szampon, przemyj nią część samochodu.





  2. Następnie wypłucz brudną rękawicę w wiadrze niezawierającym środka czyszczącego.








  3. Następnie znowu zanurz ją w wodzie z szamponem i dalej myj samochód.



  1. Po dokładnym umyciu całości lub poszczególnych jej elementów płuczemy je czystą wodą.



  2. Jak widać woda bez szamponu w której płukaliśmy rękawicę podczas mycia jest bardzo zabrudzona, na dnie znajduje się dużo piasku.



  3. Dzięki zastosowaniu mycia metodą na dwa wiadra unikamy zabrudzenia wody z szamponem, dzięki czemu ryzyko zarysowania lakieru jest zminimalizowane.
    Bardzo ważną, wyjściową kwestią, jest to, aby szczególnie mocno zabrudzone auto (np. pokryte błotem) opłukać bieżącą wodą przed generalnym myciem.
  4. Na koniec jeszcze porównanie tego samego elementu przed i po myciu.


W kolejnej odsłonie naszego kącika postaram się przybliżyć wam proces glinkowania lakieru!
Jakub Borakiewicz

Profil: martin

Profil: PiotrDiesel

Re: 205 GTI 1.6 '87 r.

Ale szanuję to GTI ogromnie. Naprawdę szacun dla [smention u=136]pawel[/smention] za zbudowanie tak fantastycznego projektu _O_ [attachment=0]IMG_55105.jpg[/attachment] [attachment=1]IMG_55373.jpg[/attachment]

Re: 205 T8

https://www.205gtidrivers.com/forums/topic/ 176186-205-t16-replica-build nawet buda podobna :roll:

Wzmocnienia kielichów. Mocowania zderzaków

Mam do sprzedania wzmocnienia kielichów blacha 4mm Oraz mocowania zderzaków z nierdzewki kwasoodpornej Śruby do alufelg 106 s16

Różne części

Cześć Wszystkim. W następnym tygodniu będę robił pożądki w garażu. Czy coś ktoś potrzebuje Zwrotnice. Zawiasy. Zatrzaski piasty, i wiele innych części rozrusznik szygnały śruby. 507254896 pisać pytać podeślę fotki na wotssapie c

Różne części

Cześć Wszystkim. W następnym tygodniu będę robił pożądki w garażu. Czy coś ktoś potrzebuje Zwrotnice. Zawiasy. Zatrzaski piasty, i wiele innych części rozrusznik szygnały śruby

  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Klubowicze
  • Forum
  • Konto MAX
  • Galeria
  • Video
  • Kluby
  • Download
  • Linki
  • Reklama
  • Kontakt
  • Powered by TuningPortal v2.0